پیست اسکیت در شرق تهران

اسکیت، ورزشی هیجان‌انگیز و مفرح است که باعث افزایش تحرک بدن شده و به افزایش سرعت عمل کمک می‌کند. هیجان و شادی این ورزش، باعث شده است تا افراد در سنین مختلف از این ورزش برای تفریح و بازی استفاده کنند و اختلاف سن در این ورزش معنایی نداشته باشد.

 ورزش اسکیت در شاخه‌های مختلفی آموزش داده می‌شود که هرکدام از این شاخه‌ها، طرفداران مخصوص خود را دارد و بسیار مورد استقبال بازیکنان قرار می‌گرد.

شاخه‌های اسکیت

شاخه‌های متعدد اسکیت که عبارت‌اند از اسکیت نمایشی یا پاتیناژ، اسکیت سرعت، اسکیت فری استایل، اسکیت رولبال و اسکیت برد، در آکادمی پارمیس اسکیت آموزش داده می‌شود. در این مجموعه مربیان حرفه‌ای و با تجربه، به آموزش هریک از این شاخه‌ها پرداخته و آموزش حرفه‌ای‌شان باعث رضایت‌بخش واقع شدن کارآموزان بوده است.

اگر تازه به فکر شروع رفتن به سمت ورزش اسکیت افتاده‌اید، باید در ابتدا چند نکته را رعایت کنید. اول از همه بدانید که اسکیت ورزشی است که نیاز به وسایل ایمنی و کفش مخصوص دارد. برای اینکه در ورزش اسکیت کمتر آسیب ببینید، لازم است تا هنگام بازی از وسایل ایمنی استاندارد استفاده کنید تا هنگام زمین خوردن، از آسیب دیدن جدی بدنتان جلوگیری شود. همچنین یک کفش اسکیت مناسب پای شما، بسیار در صحیح بازی کردن شما تأثیر دارد. بهتر است قبل از خریدن اسکیت و وسایل ایمنی آن، از یک متخصص دربارۀ خرید وسایل، مشاوره بگیرید.

مجموعۀ پارمیس اسکیت، با ارائۀ مشاورۀ رایگان در خصوص انتخاب رشته و خرید اسکیت مناسب و استاندارد، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید بهترین رشتۀ اسکیت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پیست اسکیت

از دیگر نکات مهمی که دربارۀ اسکیت وجود دارد و باید به آن توجه کرد، داشتن پیست اسکیت مناسب و استاندارد است. در حال حاضر، تعداد زیادی پیست اسکیت در شهر موجود است، اما پیست اسکیت مناسب چه نوع پیستی است؟

پیست اسکیت مناسب، باید شامل فضای بزرگ و گسترده برای ورزشکاران باشد، همچنین شامل پیست‌های سرپوشیده و سرباز باشد تا بتواند در هر شرایط آب‌وهوایی، مورد استفادۀ ورزشکاران قرار گیرد.

خوشبختانه مجموعۀ پارمیس اسکیت، دارای بزرگ‌ترین مجموعه و پیست اسکیت در شرق تهران است که با سالن‌های جدا، در دو نوع سرپوشیده و سرباز و به همراه کفپوش‌های مخصوص و مناسب پیست، مورد استفادۀ عموم و ورزشکاران قرار داده شده است، پس اگر ساکن شرق تهران هستید و مدت زیادی است که به دنبال پیست اسکیت مناسب می‌گردید، سری به پیست اسکیت پارمیس بزنید.

مجموعۀ پارمیس اسکیت

مجموعۀ پارمیس اسکیت، بهترین آموزشگاه اسکیت برای تمامی رده‌های سنی کودکان و بزرگسالان، در دو گروه دخترانه و پسرانه در شرق تهران فعالیت می‌کند و با مربیان باتجربه، به آموزش رشته‌های مختلف اسکیت می‌پردازد.

از دیگر نکات مثبت مجموعۀ پارمیس اسکیت، قرار دادن گزینۀ آموزش گروهی اسکیت برای مدارس و مؤسسات و فرهنگسراها با تخفیف بسیار مناسب است. مدیران این مجموعه‌ها می‌توانند با مراجعۀ حضوری یا تماس با دفتر مجموعه از این تخفیف‌ها استفاده کنند. این مجموعه با آموزش‌های حرفه‌ای، تمامی ورزشکاران را برای مسابقات عالی، به بهترین شکل آماده می‌کند.

پارمیس اسکیت، با آموزش تضمینی اسکیت در بزرگ‌ترین پیست اسکیت محدودۀ شرق تهران، اوقات خوش و مفیدی برای شما خواهد ساخت.

0/5 (0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
تماس با ما