مجموعه ورزشی پارمیس

یکی از مهمترین نیازهای جامعه‌ی امروزی ما ورزش است؛ زیرا موجب پیشگیری از بیماری‌های ناشی از کمبود تحرک و همچنین سوزاندن کالری‌های اضافی دریافتی در رژیم‌های غذایی نادرست عصر حاضر می‌شود. از طرفی ورزش، نقش بسزایی در کاهش استرس‌های ناشی از مشاغل مختلف و زندگی در جوامع امروزی دارد.

شما با ورزش می‌توانید جسم و روح سالم‌تری داشته باشید.

از این رو، تصمیم گرفتیم تا با تاسیس مجموعه ورزشی پارمیس، برای علاقمندان به ورزش‌های مختلف که در شرق و شمال شرق تهران زندگی می‌کنند، امکانی را فراهم آوریم که بتوانند زیر نظر بهترین مربیان کشور و با استفاده از بروزترین تجهیزات و امکانات، ورزش مورد علاقه خود را پیگیری نمایند.

آموزش انواع اسکیت برای بانوان و آقایان

اسکیت سواری به چندین سبک تقسیم شده است که این سبک ها عبارتند از اسکیت با مانع که در این سبک موانعی برای ورزشکار قرار می دهند که ورزشکار باید با سرعت از این موانع عبور کند یا اسکیت بورد که در این سبک فرد ورزشکار روی یک تخته چوبی که چهار چرخ دارد حرکت می کند و در خیابان و روی جدول ها حرکات نمایشی انجام می دهد. از دیگر سبک ها اسکیت اگرسیو می باشد که فرد در یک زمین u انگلیسی شکل با جهش و سرعت مانور می دهد و سبک دیگری به نام پاتیناژ که این سبک خود به دو دسته در جای سرپوشیده مثل سالن و در جای باز مثل استادیوم و جاده های صاف تقسیم می شود.

آموزشگاه اسکیت پارمیس با سالها سابقه در این رشته ، می‌تواند بهترین نقطه برای شروع این ورزش هیجان انگیز باشد .

مدرسه اسکیت پارمیس این توانایی را دارد که به هنرجویان در تمام رده‌های سنی و تمام سطوح از مبتدی تا حرفه‌ای ، آموزش دهد .

فوتبال

آموزش فوتبال در زمین چمن و فوتسال برای بانوان و آقایان

فوتبال سالنی را ترجیح میدهید یا فوتبال روی چمن طبیعی؟
دوست دارید بتوانید مانند بهترین بازیکنان جهان، دریبل و شوت بزنید؟

در پارمیس، زیر نظر بهترین مربیان، فوتبال و فوتسال را آموزش ببینید و به یک فوق ستاره تبدیل شوید.

هر دو زمین چمن طبیعی و سالن فوتبال پارمیس، کاملاً استاندارد بوده و آسیب‌های ناشی از نا مناسب بودن زمین را به صفر می‌رسانند.

ضمناً هر دو زمین دارای ابعاد استاندارد و امکانات مناسب می‌باشند.

آموزش بیلیارد برای بانوان و آقایان

بیلیارد یکی از ورزش‌های بسیار مهیج، سرگرم کننده و مفید برای ذهن انسان می‌باشد که بین جوانان، بسیار محبوب است.

شما می‌توانید رشته‌های مختلف بیلیارد شامل اسنوکر و 8Ball را در پارمیس به صورت حرفه‌ای و زیر نظر قهرمانان کشوری آموزش ببینید و آماده شرکت در مسابقات شوید.

بیلیارد

آموزش والیبال برای بانوان و آقایان

ورزشی محبوب که هر وقت فرصتی پیش بیاید و در جمع دوستان و آشنایان در دل طبیعت باشیم، آن را انجام می‌دهیم، اما آیا به این فکر کرده‌اید که این ورزش را به صورت حرفه‌ای انجام بدهید؟

در پارمیس، این امکان هم برای بانوان و هم آقایان وجود دارد که والیبال را به صورت حرفه‌ای زیر نظر مربیان مطرح و با تجربه، آموزش ببینند.

آموزش بسکتبال برای بانوان و آقایان

آماده‌ی یک جهش بلند شوید و توپ را داخل حلقه بیندازید!

ورزشی پر تحرک و سرعتی که از شدت هیجان، هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

اگر علاقمند به بسکتبال هستید، این ورزش را نیز می‌توانید زیر نظر بهترین مربیان، به صورت اصولی و حرفه‌ای یاد بگیرید و حتی به عضویت تیم بسکتبال پارمیس در بیایید.

بسکتبال
تنیس

آموزش تنیس برای بانوان و آقایان

ورزشی لوکس، دوست داشتنی، پر جنب و جوش و جذاب که سلامتی و حال خوب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

البته اگر تنیس را بدون آموزش دیدن و به صورت غیر حرفه‌ای انجام دهید، می‌تواند باعث آسیب دیدگی شدید در عضلات شما شود.

پس حتما برای آموزش دیدن در این رشته، وقت بگذارید و زیر نظر مربیان تنیس پارمیس، آن را به صورت اصولی و حرفه‌ای فرا بگیرید.

آموزش بدنسازی برای بانوان و آقایان

برای موفقیت در رشته‌های مختلف بدنسازی از قبیل فیتنس و تی آر ایکس، می‌توانید زیر نظر مربیان حرفه‌ای پارمیس که هر کدام دارای چندین مقام قهرمانی کشوری و بین المللی هستند، تمرین کنید تا در حداقل زمان، به بهترین نتیجه برسید

بدنسازی
رزمی

آموزش انواع ورزش‌های رزمی برای بانوان و آقایان

یادگیری هنرهای رزمی همواره به افراد توصیه می‌شود زیرا انجام حرکات منظم و فنون رزمی، ضمن افزایش اعتماد به نفس شخص، باعث آرامش روحی او نیز می‌شود.

بانوان و آقایان محترم می‌توانند این ورزش‌ها را زیر نظر اساتید بزرگ مجموعه ورزشی پارمیس، فرا بگیرند.

گالری تصاویر مجموعه ورزشی پارمیس

مجتمع ورزشی پارمیس در یک نگاه

0 +
مربی حرفه‌ای
0 +
رشته ورزشی
0 +
سال سابقه
0 +
ورزشکار آموزش دیده

آخرین مطالب وبلاگ پارمیس

کانگو جامپ

کانگو جامپ

کانگو جامپ را می‌توان پدیده ورزشی نوین قرن ما نامید. کفش ورزشی استثنایی و خارق‌العاده‌ای که توان بالایی در ایجاد هیجان و صرف انرژی داشته …

مطالعه بیشتر →
جامپینگ فیتنس

هر آنچه که باید درباره رشته ورزشی جامپینگ فیتنس بدانید

جامپینگ فیتنس نوعی ورزش هوازی است که به شکل پرش با ترامپولین انجام می‌شود. پرش‌ها می‌توانند سریع یا آهسته باشند و یا به صورت ترکیبی …

مطالعه بیشتر →
اسکیت در شرق تهران

اسکیت در شرق تهران

ورزش اسکیت بدون شک یکی از پرطرفدارترین و مهیج‌ترین سرگرمی‌های امروزه برای افراد شمرده می‌شود. این ورزش مفرح برای بازه‌ی گسترده‌ای از سنین قابل انجام …

مطالعه بیشتر →

پیست اسکیت در شرق تهران

اسکیت، ورزشی هیجان‌انگیز و مفرح است که باعث افزایش تحرک بدن شده و به افزایش سرعت عمل کمک می‌کند. هیجان و شادی این ورزش، باعث …

مطالعه بیشتر →
زمین اسکیت در شرق تهران

زمین اسکیت در شرق تهران

معمولا حرکت روان بر روی سطح زمین همراه با سر خوردن، برای همه افراد در هر سن و سالی جذاب است. اسکیت، ورزشی با این …

مطالعه بیشتر →
سالن سرپوشیده اسکیت در شرق تهران

سالن سرپوشیده اسکیت در شرق تهران

ورزش اسکیت امروزه به‌خاطر هیجان و جذابیت‌های فراوان افراد علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. اسکیت برخلاف بسیاری از رشته‌های ورزشی دیگر از …

مطالعه بیشتر →

مجموعه ورزشی پارمیس فعالیت خود از سالها پیش با هدف ارتقا سطح آموزش انواع ورزش‌های فوتبال، تنیس، بدنسازی، رزمی، والیبال، بسکتبال و … آغاز نمود . این مجموعه دارای دو پیست اسکیت استاندارد روباز و سر پوشیده، دو زمین تنیس خاک رس سرپوشیده، زمین چمن طبیعی فوتبال، سالن والیبال،  سالن بسکتبال، سالن فوتبال، باشگاه بدنسازی، TRX، سالن اسنوکر و بیلیارد، سالن ورزش‌های رزمی شامل کاراته، کنگفو، ووشو و …، تشک کشتی، سالن پینگ پنگ و … می‌باشد که می‌تواند امنیت ورزشکاران گرامی را تا حدود زیادی تامین نماید .

مجموعه ورزشی پارمیس با سابقه کسب قهرمانی‌های متعدد در مسابقات معتبر، می‌تواند بهترین مکان برای شروع ورزش‌های جذاب و مورد علاقه باشد .

4.8/5 (6 نظر)
سبد خرید
تماس با ما